mari melabur dengan SSPN-i Plus!

Friday, January 18, 2013

AKU INGIN DIET

hai..ini saya ketika berumur ermm...24?

dan ini saya ketika berumur 24 juga...reaching 25 by this march. :|
argh.saya da xsanggup naik penimbang! selalu angkanya amat mengecewakan. jadi hari ni saya dgn tekad dan azam baruuuuuu.nak DIET! yes! diet. bukan xpernah buat sebelum ni. walhal saya telah mula berdiet sejak sekolah menengah--boleh bayangkan berapa lama? kira. umur 17 tahun da ada kesedaran nk turunkan berat badan.haha. masa tu berat 50kg...kira agak chubby sbb kawan2 lain suma kerempengggg.
wahaha. selama 8 tahun fight nk slim down...acane tu.

saya da berTEKAD! saya nk diet ATKINs pulak. seminggu nak turun 3kg...okey...tak realistik.urmmm. 2kg   seminggu! yes!2kg! jadi perlukan masa selama 5minggu untuk capai turun 10kg..

Ya Allah bantulah hambamu ini. niat hamba nk slim down untuk jaga kesihatan.bila badan sihat otak cergas.boleh kerja dengan optimum.dapat bonus boley pergi umrah dgn mak ayah...and suami(sponser besar) :)

No comments: